piątek, 17 maja 2013

Wstęp!

Witajcie kochani!
Na oto tym nowo powstałym blogu o Annie German, będą listy do niej, wiersze o niej, piosenki w waszym wokalu, które śpiewała Anna German, rysunki i wiele innych. Możecie wszystko przesyłać na mój e-mail: natalcia_16@o2.pl o Annie German, a najlepsze prace będą udostępniane. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten blog.

                                                                                                                            Do zobaczenia wkrótce!

2 komentarze:

  1. Hoi ;))

    Obejrzałam kilka odcinków o A.German. I znam kilka jej piosenek, ale jakoś nie byłam zafascynowana jej biografią, piosenkami itd. Jednak podziwiałam ją. Była dzielna, wyszła cało z okropnego wypadku, podniosła się, a przecież mogła już nie żyć.
    Masz tu pięknie, podoba mi się ten szablon, całokształt. Miło tutaj.
    Piosenkę Człowieczy los znam ;)) ale nie wiem co mogłabym o niej powiedzieć.

    Spamu nie toleruję, ale cóż, kazdy sie reklamowac jakoś musi. Więc nie mam pretensji o spam, który zostawiłaś mi pod postem xD

    pozdrawiam serdecznie

    uposledzona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę jestes zainteresowana moim opowiadaniem?? Jest mi niezmiernie milo, poważnie :)) Nie pisze zbyt dobrze, ale staram się, i mam nadzieję, że częściej bedziesz mnie odwiedzała ;))
    Przepraszam za komentarz nie dotyczący Anny German, ale jakoś odpisac chciałam, a jedynie tutaj mogłam ;))

    pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń